loading...

شفق

بازدید : 1430
سه شنبه 23 خرداد 1402 زمان : 11:44


آیا می خواهید کافی شاپ باز کنید؟ خبر خوب! ورود به این شغل عالی است (و این واقعاً درست است)! طبق گزارش مجله آلگرا، در سال 2017، 24061 فروشگاه در کل بازار کافی شاپ وجود داشت که مجموع فروش کافی شاپ ها به 9.6 میلیون پوند رسید. این ارقام حاکی از افزایش 7.7 درصدی تولید و افزایش 7.3 درصدی فروش کل نسبت به سال گذشته است. انتظار می رود این روند رشد در پنج سال آینده ادامه یابد و کسب و کار راه اندازی کافی شاپ را به یکی از جذاب ترین ها تبدیل کند.

اما همانطور که بازار رشد می کند، رقابت نیز افزایش می یابد و شما می خواهید مطمئن شوید که کسب و کار شما در صدر قرار دارد. اگر می خواهید تصمیم بگیرید، این مقاله می تواند با توصیه ها و نکاتی از افراد مختلفی که سال ها با انواع کافی شاپ کار کرده اند، به شما کمک کند. این به هیچ وجه لیست کاملی از پیشنهادات نیست، اما امیدواریم که برای شما مفید باشد.

1) یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کنید

خوب، واضح است - اما در این بازار شلوغ، واقعاً باید راهی برای متمایز کردن خود از رقبا و جذب مشتریان با پیشنهادهای فروش منحصر به فرد پیدا کنید. شاید شما یک قهوه‌ساز باتجربه هستید و می‌خواهید اولین کافی شاپ صنعتگر را در محله خود باز کنید، یا شاید مهارت‌های منحصربه‌فردتان در پخت، مشتریان را ترغیب می‌کند تا از راه دور سفر کنند تا کیک‌هایتان را امتحان کنند. . شاید شما اولین فروشگاه خرده فروشی را در محله ای شلوغ باز کرده اید یا این حس تجاری را داشته اید که سریع ترین و کاربردی ترین کافی شاپ اطراف را باز کنید.

به طور خلاصه، نقاط قوت خود را بشناسید و از آنها به طور موثر استفاده کنید.

۲) شناخت نیازهای مشتری

مهم نیست که چگونه قصد راه اندازی و راه اندازی کافی شاپ خود را دارید، باید مشتریان خاص خود را پیدا کنید. اگرچه ممکن است ترجیحات خود را در مورد فضا و ظاهر کافه، محل، منو و لیست قیمت، خدمات، ساعات کاری و غیره داشته باشید، اما باید قبل از هر چیز به نیازهای مشتریان خود توجه کنید. دانش آموزان، کارمندان، مادران و کودکان، مستمری بگیران - همه گروه های سنی و همه افراد باید هنگام برنامه ریزی در فرآیند کار در نظر گرفته شوند. و شما باید تصمیم بگیرید که آیا خدمات را به همه افراد ارائه خواهید کرد یا فقط به بخش خاصی از مردم.

برای مثال، دانش‌آموزان ممکن است بخواهند یک سرویس سریع با بیرون‌بر، منوی کامل و هیجان‌انگیز، فضایی عجیب، فضایی پر جنب و جوش، Wi-Fi رایگان، قیمت‌های مناسب داشته باشند. برعکس، گروهی از مادران ثروتمند ممکن است برای خدمات بهتر، محیطی دوستدار کودک، راحتی بیشتر و یک منوی خانواده محور هزینه بیشتری بپردازند. ترجیحات خود را تنظیم کنید و نیازهای کافه را از دیدگاه مشتریان خود برطرف کنید.

3) آشنایی با قهوه

فرهنگ دم کردن قهوه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار است: نسل جدیدی از کافه های مستقل و متخصصان کافه های کوچک در حال ظهور هستند تا به تامین کنندگان قهوه کمک کنند. کافی شاپ های زنجیره ای نیز در سال های آینده در حال فعالیت هستند و شهرت خود را گسترش می دهند. مشتریان وفادار خدمات اجتماعی بیشتری می خواهند. اکنون زمان شناخت قهوه واقعی است.

در این بخش، وبلاگ هایی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند اطلاعات کافی را کسب کنید:

انجمن تخصصی قهوه

اسپرو

فروشگاه سوخاری

مجله باریستا

مجله کافئین

4) در مورد رقبای خود تحقیق کنید

تحقیق در مورد رقابت بسیار مهم است. سوالات زیر را از خود بپرسید

آیا جای رقبای بیشتری در بازار وجود دارد؟

چه مشاغل رقابتی موفق هستند و چرا؟

چه پیشنهادات دیگری می توانید ارائه دهید؟

چه کسی اخیراً رقابت را ترک کرد و چرا؟

شما باید وارد بازار شوید و با رقبای خود رقابت کنید - دم کردن قهوه بسیار سریع است و هر چیزی می تواند در عرض چند دقیقه تغییر کند، پس آماده باشید.

5) تامین کننده تجهیزات خود را با دقت انتخاب کنید

در راه اندازی کسب و کار خود، باید به تامین کنندگان تجهیزات تکیه کنید. باید مطمئن باشید که در صورت نیاز چیزهایی را که نیاز دارید برای شما ارسال می کنند تا هیچ وقت مواد اولیه آن تمام نشود یا در نهایت با مواد بی کیفیت مواجه نشوید. برخی افراد ترجیح می‌دهند سخت‌افزار را از چندین فروشنده دریافت کنند، اما برخی دیگر راحت‌تر سخت‌افزار را از چند فروشنده خریداری می‌کنند.

اگر خوش شانس باشید، تامین کنندگان خوبی پیدا خواهید کرد که می توانند تمام نیازهای شما برای تامین مواد را برطرف کنند. تامین کنندگان خوب کمک زیادی به رشد کسب و کار شما خواهند کرد. به عنوان مثال، دانش و بینش خود را ارائه می دهند و ابزارهایی برای رشد کسب و کار خود در اختیار آنها قرار می دهند.

به عنوان مثال، وقتی صحبت از قهوه می شود، کیفیت (به عبارت دیگر طعم و تازگی) کلیدی است. مشتریان قهوه روز به روز بیشتر از کیفیت قهوه خود آگاه می شوند و شما باید بهترین دانه ها، دستگاه ها و آموزش های لازم را برای مشتریان خود داشته باشید.

ارائه دهندگان زیادی در بازار وجود دارد (و بسیاری از آنها خوب نیستند) اما انتخاب می تواند بسیار دشوار باشد. در برخی از کافی شاپ ها می توانید از بین بیش از بیست نوع فیلتر اسپرسو و دانه های قهوه انتخاب کنید. می توانید برخی از کارخانه ها مانند انبار اسپرسو را برای ارائه برخی محصولات مانند شربت، چای، نوشیدنی شکلاتی و تنقلات و محصولات ضروری و غیره در نظر بگیرید.

6) برنامه ریزی برای خرید تجهیزات اولیه - آیا می خواهید آن را اجاره کنید یا بخرید؟

تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز می تواند کاری خسته کننده باشد، به خصوص اگر دقیقاً ندانید پروژه شما در طول زمان چه تغییراتی خواهد داشت. برخی از افراد دوست دارند تجهیزات بخرند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند تجهیزات را اجاره کنند.

شما می توانید از بین تعداد زیادی اجاره دستگاه قهوه ساز موجود در بازار انتخاب کنید و مطمئن باشید که خدمات خوبی ارائه می دهند. برای تعمیر دستگاه های قدیمی و قدیمی نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید.

7) منوی قهوه خود را سفارشی کنید

پایه ای

اکثر مردم انتظار دارند اسپرسو، لاته، کاپوچینو، آمریکانو و انواع قهوه را در منو ببینند. از تعویض فیلتر قهوه غافل نشوید. حتی اگر در تولید قهوه متخصص نیستید، فیلتر قهوه فرانسوی یکی از ابزارهایی است که به آن نیاز دارید. و فراموش نکنید - مصرف کننده معمولی از اخلاق و سایر مسائل آگاه است - بنابراین از صحت قهوه و مهارت های خود آگاه باشید.

متخصصان و پیشنهادات فصلی

اینجاست که باید مخاطب هدف خود را بشناسید. اگر هدف شما سواد قهوه است، باید همه چیز را در مورد قهوه بدانید و قهوه خود را با دانستن اینکه از کجاست و جزئیات آن را سرو کنید.

اما اگر جمعیت هدف شما دانشجویان و بزرگسالان جوان هستند. شما طیف گسترده ای از آب میوه ها، تاپینگ ها، خوراکی های فصلی مانند کارامل و ادویه کدو تنبل و لاته شیرینی زنجبیلی را دارید. به هر حال، آنچه را که می فروشد تجزیه و تحلیل کنید و منو را با رقبای خود در بازار تطبیق دهید. بازخورد مشتری را بخواهید و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید.

کسب و کار خود را سازماندهی کنید

مشتریان شما هر چه هستند، مطمئن شوید که نیازهای آنها را با بهترین کیفیت برآورده می کنید، نوشیدنی ها را به بهترین شکل درست کنید. انتخاب های زیاد نه تنها باعث می شود مشتریان زمان بیشتری را تلف کنند، بلکه در انجام کارها نیز هرج و مرج ایجاد می کنند. چرا وقت زیادی را صرف آموزش، خدمات، موجودی می کنید در حالی که 95 درصد فروش شما فقط سه نوع نوشیدنی است؟

8) کارکنان خود را آموزش دهید

افراد می توانند در کسب و کار موفق شوند یا شکست بخورند، بنابراین انجام درست آن بسیار مهم است. کارکنان باید مودب، عملی و از نظر کیفیت خدمات بسیار کارآمد باشند. برای قهوه، این جمله به این معنی است:

لازم است

استفاده از تجهیزات برای تهیه نوشیدنی های با کیفیت نیاز به هوش زیادی ندارد. اما ساخت نوشیدنی های باکیفیت بیش از آنچه که اکثر مشتریان فکر می کنند به مهارت نیاز دارد. تمیز کردن، آسیاب کردن، اندازه گیری، دم کردن، استخراج اسپرسو، تهیه شیر و پخش نوشیدنی آماده شده. مشتریان انتظارات زیادی دارند و به راحتی شیر سوخته و عصاره ترش را تشخیص می دهند. آموزش های حرفه ای را به کارکنان خود ارائه دهید و در طول زمان به این استانداردها دست یابید. شما به قهوه یا ماشین های فانتزی که تامین کنندگان تجهیزات به عنوان بخشی از قرارداد به شما می دهند، نیاز ندارید.

مهارت حرفه ای

اگر می‌خواهید در یک بازار شلوغ متمایز شوید، مهارت‌های حرفه‌ای مانند لاته آرت، مهارت‌های آب‌جوسازی و آموزش مربی را به کار بگیرید. در اینجا نیز تیم سازنده می تواند به شما کمک زیادی کند.

9) رضایت مشتری

رضایت مشتری کلید افزایش فروش شماست. ارائه خدمات خوب به مشتریان در خارج از کافه ها راهی عالی برای رشد کسب و کار شما است.

علاوه بر این، غذاهای جذابی که خوشمزه به نظر می رسند، مشتریانی را که از آنجا عبور می کنند جذب می کند. تا زمانی که مشتریان به فروشگاه شما می آیند، به آنها بگویید در منوی خود چه چیزهایی دارید و چه چیزهایی می توانید به آنها ارائه دهید، و از این طریق می توانید تجارت خوبی داشته باشید. این فعالیت به خصوص در ساعات کاری و فصول سال بسیار مفید است. در طول تابستان حتما نوشیدنی ها را مخلوط کنید تا درآمدتان افزایش یابد.

در نهایت، نوشیدنی های عالی، تجربیات عالی و کارکنان خوش برخورد باعث می شود مشتریان به کافی شاپ شما بازگردند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش وفاداری مشتری از طریق نوشیدنی‌های باکیفیت است، یعنی باریستاهای آگاه و آموزش دیده که از قهوه تازه خوب با دستگاه‌های باکیفیت استفاده می‌کنند. استفاده از این موارد شما را یک قدم جلوتر از رقبای خود نگه می دارد و باعث موفقیت بیشتر شما می شود.

10) بررسی کنید و نتیجه بگیرید

صاحبان مشاغل باهوش می دانند که نمی توانند ساکن باشند. فرآیندهای تجاری در حال تغییر هستند، جمعیت در حال افزایش است و رقبا در حال تکامل هستند. برنامه های فروش خود را به دقت زیر نظر داشته باشید - زمانی که نشانه هایی از کاهش تعداد و میانگین مشتریان را مشاهده کردید، سریع عمل کنید. هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است.

توجه داشته باشید که چه چیزی می فروشد و چه چیزی نمی فروشد - هیچ دلیلی برای ارائه انواع چای وجود ندارد، زمانی که 95٪ مشتریان تنها سه چای شما را انتخاب می کنند. سیستم های نرم افزاری کافی شاپ می توانند گزارش هایی را برای کمک به ناوبری تولید کنند. آمار فروش.

چرا برخی از اقلام می فروشند و برخی دیگر نمی فروشند - از مشتری بازخورد بخواهید - با آنها صحبت کنید. از کارت های نظرسنجی استفاده کنید. رسانه های اجتماعی را کاوش کنید و به آنچه فالوورهای خود می گویند گوش دهید.

ادامه نوشته: https://payju.ir/content/لیست-کافی-شاپ-های-شیراز


آیا می خواهید کافی شاپ باز کنید؟ خبر خوب! ورود به این شغل عالی است (و این واقعاً درست است)! طبق گزارش مجله آلگرا، در سال 2017، 24061 فروشگاه در کل بازار کافی شاپ وجود داشت که مجموع فروش کافی شاپ ها به 9.6 میلیون پوند رسید. این ارقام حاکی از افزایش 7.7 درصدی تولید و افزایش 7.3 درصدی فروش کل نسبت به سال گذشته است. انتظار می رود این روند رشد در پنج سال آینده ادامه یابد و کسب و کار راه اندازی کافی شاپ را به یکی از جذاب ترین ها تبدیل کند.

اما همانطور که بازار رشد می کند، رقابت نیز افزایش می یابد و شما می خواهید مطمئن شوید که کسب و کار شما در صدر قرار دارد. اگر می خواهید تصمیم بگیرید، این مقاله می تواند با توصیه ها و نکاتی از افراد مختلفی که سال ها با انواع کافی شاپ کار کرده اند، به شما کمک کند. این به هیچ وجه لیست کاملی از پیشنهادات نیست، اما امیدواریم که برای شما مفید باشد.

1) یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کنید

خوب، واضح است - اما در این بازار شلوغ، واقعاً باید راهی برای متمایز کردن خود از رقبا و جذب مشتریان با پیشنهادهای فروش منحصر به فرد پیدا کنید. شاید شما یک قهوه‌ساز باتجربه هستید و می‌خواهید اولین کافی شاپ صنعتگر را در محله خود باز کنید، یا شاید مهارت‌های منحصربه‌فردتان در پخت، مشتریان را ترغیب می‌کند تا از راه دور سفر کنند تا کیک‌هایتان را امتحان کنند. . شاید شما اولین فروشگاه خرده فروشی را در محله ای شلوغ باز کرده اید یا این حس تجاری را داشته اید که سریع ترین و کاربردی ترین کافی شاپ اطراف را باز کنید.

به طور خلاصه، نقاط قوت خود را بشناسید و از آنها به طور موثر استفاده کنید.

۲) شناخت نیازهای مشتری

مهم نیست که چگونه قصد راه اندازی و راه اندازی کافی شاپ خود را دارید، باید مشتریان خاص خود را پیدا کنید. اگرچه ممکن است ترجیحات خود را در مورد فضا و ظاهر کافه، محل، منو و لیست قیمت، خدمات، ساعات کاری و غیره داشته باشید، اما باید قبل از هر چیز به نیازهای مشتریان خود توجه کنید. دانش آموزان، کارمندان، مادران و کودکان، مستمری بگیران - همه گروه های سنی و همه افراد باید هنگام برنامه ریزی در فرآیند کار در نظر گرفته شوند. و شما باید تصمیم بگیرید که آیا خدمات را به همه افراد ارائه خواهید کرد یا فقط به بخش خاصی از مردم.

برای مثال، دانش‌آموزان ممکن است بخواهند یک سرویس سریع با بیرون‌بر، منوی کامل و هیجان‌انگیز، فضایی عجیب، فضایی پر جنب و جوش، Wi-Fi رایگان، قیمت‌های مناسب داشته باشند. برعکس، گروهی از مادران ثروتمند ممکن است برای خدمات بهتر، محیطی دوستدار کودک، راحتی بیشتر و یک منوی خانواده محور هزینه بیشتری بپردازند. ترجیحات خود را تنظیم کنید و نیازهای کافه را از دیدگاه مشتریان خود برطرف کنید.

3) آشنایی با قهوه

فرهنگ دم کردن قهوه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار است: نسل جدیدی از کافه های مستقل و متخصصان کافه های کوچک در حال ظهور هستند تا به تامین کنندگان قهوه کمک کنند. کافی شاپ های زنجیره ای نیز در سال های آینده در حال فعالیت هستند و شهرت خود را گسترش می دهند. مشتریان وفادار خدمات اجتماعی بیشتری می خواهند. اکنون زمان شناخت قهوه واقعی است.

در این بخش، وبلاگ هایی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند اطلاعات کافی را کسب کنید:

انجمن تخصصی قهوه

اسپرو

فروشگاه سوخاری

مجله باریستا

مجله کافئین

4) در مورد رقبای خود تحقیق کنید

تحقیق در مورد رقابت بسیار مهم است. سوالات زیر را از خود بپرسید

آیا جای رقبای بیشتری در بازار وجود دارد؟

چه مشاغل رقابتی موفق هستند و چرا؟

چه پیشنهادات دیگری می توانید ارائه دهید؟

چه کسی اخیراً رقابت را ترک کرد و چرا؟

شما باید وارد بازار شوید و با رقبای خود رقابت کنید - دم کردن قهوه بسیار سریع است و هر چیزی می تواند در عرض چند دقیقه تغییر کند، پس آماده باشید.

5) تامین کننده تجهیزات خود را با دقت انتخاب کنید

در راه اندازی کسب و کار خود، باید به تامین کنندگان تجهیزات تکیه کنید. باید مطمئن باشید که در صورت نیاز چیزهایی را که نیاز دارید برای شما ارسال می کنند تا هیچ وقت مواد اولیه آن تمام نشود یا در نهایت با مواد بی کیفیت مواجه نشوید. برخی افراد ترجیح می‌دهند سخت‌افزار را از چندین فروشنده دریافت کنند، اما برخی دیگر راحت‌تر سخت‌افزار را از چند فروشنده خریداری می‌کنند.

اگر خوش شانس باشید، تامین کنندگان خوبی پیدا خواهید کرد که می توانند تمام نیازهای شما برای تامین مواد را برطرف کنند. تامین کنندگان خوب کمک زیادی به رشد کسب و کار شما خواهند کرد. به عنوان مثال، دانش و بینش خود را ارائه می دهند و ابزارهایی برای رشد کسب و کار خود در اختیار آنها قرار می دهند.

به عنوان مثال، وقتی صحبت از قهوه می شود، کیفیت (به عبارت دیگر طعم و تازگی) کلیدی است. مشتریان قهوه روز به روز بیشتر از کیفیت قهوه خود آگاه می شوند و شما باید بهترین دانه ها، دستگاه ها و آموزش های لازم را برای مشتریان خود داشته باشید.

ارائه دهندگان زیادی در بازار وجود دارد (و بسیاری از آنها خوب نیستند) اما انتخاب می تواند بسیار دشوار باشد. در برخی از کافی شاپ ها می توانید از بین بیش از بیست نوع فیلتر اسپرسو و دانه های قهوه انتخاب کنید. می توانید برخی از کارخانه ها مانند انبار اسپرسو را برای ارائه برخی محصولات مانند شربت، چای، نوشیدنی شکلاتی و تنقلات و محصولات ضروری و غیره در نظر بگیرید.

6) برنامه ریزی برای خرید تجهیزات اولیه - آیا می خواهید آن را اجاره کنید یا بخرید؟

تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز می تواند کاری خسته کننده باشد، به خصوص اگر دقیقاً ندانید پروژه شما در طول زمان چه تغییراتی خواهد داشت. برخی از افراد دوست دارند تجهیزات بخرند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند تجهیزات را اجاره کنند.

شما می توانید از بین تعداد زیادی اجاره دستگاه قهوه ساز موجود در بازار انتخاب کنید و مطمئن باشید که خدمات خوبی ارائه می دهند. برای تعمیر دستگاه های قدیمی و قدیمی نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید.

7) منوی قهوه خود را سفارشی کنید

پایه ای

اکثر مردم انتظار دارند اسپرسو، لاته، کاپوچینو، آمریکانو و انواع قهوه را در منو ببینند. از تعویض فیلتر قهوه غافل نشوید. حتی اگر در تولید قهوه متخصص نیستید، فیلتر قهوه فرانسوی یکی از ابزارهایی است که به آن نیاز دارید. و فراموش نکنید - مصرف کننده معمولی از اخلاق و سایر مسائل آگاه است - بنابراین از صحت قهوه و مهارت های خود آگاه باشید.

متخصصان و پیشنهادات فصلی

اینجاست که باید مخاطب هدف خود را بشناسید. اگر هدف شما سواد قهوه است، باید همه چیز را در مورد قهوه بدانید و قهوه خود را با دانستن اینکه از کجاست و جزئیات آن را سرو کنید.

اما اگر جمعیت هدف شما دانشجویان و بزرگسالان جوان هستند. شما طیف گسترده ای از آب میوه ها، تاپینگ ها، خوراکی های فصلی مانند کارامل و ادویه کدو تنبل و لاته شیرینی زنجبیلی را دارید. به هر حال، آنچه را که می فروشد تجزیه و تحلیل کنید و منو را با رقبای خود در بازار تطبیق دهید. بازخورد مشتری را بخواهید و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید.

کسب و کار خود را سازماندهی کنید

مشتریان شما هر چه هستند، مطمئن شوید که نیازهای آنها را با بهترین کیفیت برآورده می کنید، نوشیدنی ها را به بهترین شکل درست کنید. انتخاب های زیاد نه تنها باعث می شود مشتریان زمان بیشتری را تلف کنند، بلکه در انجام کارها نیز هرج و مرج ایجاد می کنند. چرا وقت زیادی را صرف آموزش، خدمات، موجودی می کنید در حالی که 95 درصد فروش شما فقط سه نوع نوشیدنی است؟

8) کارکنان خود را آموزش دهید

افراد می توانند در کسب و کار موفق شوند یا شکست بخورند، بنابراین انجام درست آن بسیار مهم است. کارکنان باید مودب، عملی و از نظر کیفیت خدمات بسیار کارآمد باشند. برای قهوه، این جمله به این معنی است:

لازم است

استفاده از تجهیزات برای تهیه نوشیدنی های با کیفیت نیاز به هوش زیادی ندارد. اما ساخت نوشیدنی های باکیفیت بیش از آنچه که اکثر مشتریان فکر می کنند به مهارت نیاز دارد. تمیز کردن، آسیاب کردن، اندازه گیری، دم کردن، استخراج اسپرسو، تهیه شیر و پخش نوشیدنی آماده شده. مشتریان انتظارات زیادی دارند و به راحتی شیر سوخته و عصاره ترش را تشخیص می دهند. آموزش های حرفه ای را به کارکنان خود ارائه دهید و در طول زمان به این استانداردها دست یابید. شما به قهوه یا ماشین های فانتزی که تامین کنندگان تجهیزات به عنوان بخشی از قرارداد به شما می دهند، نیاز ندارید.

مهارت حرفه ای

اگر می‌خواهید در یک بازار شلوغ متمایز شوید، مهارت‌های حرفه‌ای مانند لاته آرت، مهارت‌های آب‌جوسازی و آموزش مربی را به کار بگیرید. در اینجا نیز تیم سازنده می تواند به شما کمک زیادی کند.

9) رضایت مشتری

رضایت مشتری کلید افزایش فروش شماست. ارائه خدمات خوب به مشتریان در خارج از کافه ها راهی عالی برای رشد کسب و کار شما است.

علاوه بر این، غذاهای جذابی که خوشمزه به نظر می رسند، مشتریانی را که از آنجا عبور می کنند جذب می کند. تا زمانی که مشتریان به فروشگاه شما می آیند، به آنها بگویید در منوی خود چه چیزهایی دارید و چه چیزهایی می توانید به آنها ارائه دهید، و از این طریق می توانید تجارت خوبی داشته باشید. این فعالیت به خصوص در ساعات کاری و فصول سال بسیار مفید است. در طول تابستان حتما نوشیدنی ها را مخلوط کنید تا درآمدتان افزایش یابد.

در نهایت، نوشیدنی های عالی، تجربیات عالی و کارکنان خوش برخورد باعث می شود مشتریان به کافی شاپ شما بازگردند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش وفاداری مشتری از طریق نوشیدنی‌های باکیفیت است، یعنی باریستاهای آگاه و آموزش دیده که از قهوه تازه خوب با دستگاه‌های باکیفیت استفاده می‌کنند. استفاده از این موارد شما را یک قدم جلوتر از رقبای خود نگه می دارد و باعث موفقیت بیشتر شما می شود.

10) بررسی کنید و نتیجه بگیرید

صاحبان مشاغل باهوش می دانند که نمی توانند ساکن باشند. فرآیندهای تجاری در حال تغییر هستند، جمعیت در حال افزایش است و رقبا در حال تکامل هستند. برنامه های فروش خود را به دقت زیر نظر داشته باشید - زمانی که نشانه هایی از کاهش تعداد و میانگین مشتریان را مشاهده کردید، سریع عمل کنید. هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است.

توجه داشته باشید که چه چیزی می فروشد و چه چیزی نمی فروشد - هیچ دلیلی برای ارائه انواع چای وجود ندارد، زمانی که 95٪ مشتریان تنها سه چای شما را انتخاب می کنند. سیستم های نرم افزاری کافی شاپ می توانند گزارش هایی را برای کمک به ناوبری تولید کنند. آمار فروش.

چرا برخی از اقلام می فروشند و برخی دیگر نمی فروشند - از مشتری بازخورد بخواهید - با آنها صحبت کنید. از کارت های نظرسنجی استفاده کنید. رسانه های اجتماعی را کاوش کنید و به آنچه فالوورهای خود می گویند گوش دهید.

ادامه نوشته: https://payju.ir/content/لیست-کافی-شاپ-های-شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 682
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1167
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2865
  • بازدید ماه : 15333
  • بازدید سال : 167970
  • بازدید کلی : 475066
  • کدهای اختصاصی