loading...

شفق

بازدید : 16432
يکشنبه 16 مهر 1402 زمان : 21:48

ساحل لامر دبی با نخلستان ها، پل های چوبی و نقاشی های زیادی با فضایی رنگارنگ تزیین شده است، که عاشقان به هنر را کاملا مجذوب و متحیر میکند. هتلها، محلهای اقامتی، اماکن تفریحی، رستورانهای لوکس و مجهز ازجمله امکاناتی است که در این جزیره برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تدارک دیده شده. تمامی هتلهای دبی از 3 ستاره گرفته تا 5 ستاره بر طبق استانداردهای بالای هتلی ساخته شده و امکاناتی عالی را در اختیار میهمانان خود قرار میدهند. این پارک آبی همچنین دارای سه استخر بزرگ برای بزرگسالان و استخری کوچکتر برای کودکان می باشد که می توانید از آنها استفاده کرده و همچنین در کنار استخر و بر روی صندلی های مخصوص آفتاب بگیرید و لذت ببرید. جت اسکی نیز از جمله بازیهای لوکسی است که میتوانید آن را به صورت تک نفره و یا دونفره انجام دهید. از جمله امکانات قابل دسترس بازدید کنندگانی است که به پارک آبی آتلانتیس دبی سر میزندد. اگر اهل بازیهای استرسزا و بسیار مهیج هستید حتما بازی اسکای دایوینگ یا همان چتربازی را در اسکای دایو دبی که یکی از بزرگترین مدارس آموزش چتربازی در جهان است امتحان کنید. دبی، یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته در دنیاست که در حال حاضر به یکی از مقاصد گردشگری مهم جهان تبدیل شده است. همانگونه که در جریان هستید، دبی از لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی بسیار متفاوتی دارد و به طور کلی از جمله مناطق گرمسیر در جهان به شمار میرود. حتما جالب خواهد بود که بدانید این جاذبه گردشگری دبی سالانه 4.5 میلیون بازدیدکننده دارد و مورد توجه گردشگرانی از سراسر جهان است. 1. حیاط چین که شامل کشتی های چینی و مجموعه هنر های چینی می شود. در حیاط موزه دبی، خانه barasti قرار دارد که در اصل یک بادگیر می باشد که بر دیوار های آن سلاح و شمشیرهای حکاکی شده قدیمی و بزرگی نصب شده.

IMNA - Iran home of largest roofed bazaar in world باغ های باشکوه، حیاط آفتاب گیر، رستوران ها و کافه های مدرن، پارکینگ بزرگ و فضای دل انگیز از جمله مهم ترین ویژگی های مرکز خرید برجمان در شهر دبی هستند. تله کابین از جمله تفریحهایی است که علاقهمندان خاص خود را دارد. اگر به دنبال تور ارزان دبی هستید، بهترین زمان فصل تابستان است که به دلیل گرمای هوا، میزان گردشگران آن کمتر میشود. اگر عاشق روزهای آفتابی هستید و میخواهید ویتامین D بیشتری از آفتاب بگیرید، توصیه میکنید تور Dubai را در فصل بهار انتخاب کنید. جالب است بدانید که در روزهای چهارشنبه فصل زمستان فقط بانوان میتوانند از این تله کابین استفاده کنند. اگر فکر میکنید که شرایط غواصی با کوسه را بهصورت تنهایی ندارید، میتوانید از غواصی با قفس استفاده کنید. به طوری که هنگام بازدید از آن احساس میکنید که به یک شهر مدیترانهای سفر کردهاید. در سایر محلههای دبی هم مراکز خرید خاص خودشان را پیدا میکنید. از انواع آبزیان اقیانوس ها مثل حیوانات آبی و دوزیست، سمور آبی و اختاپوس های بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ها ، شیر ماهی ، اسب آبی و سایر حیوانات در این آکواریوم گرد هم جمع شده است . سرسرههای توئیستینگ دراگونز، سرسرههای کامیکازه، دریم استریم، سرسرههای ۴۰ متری توئیستر، سرسرههای بلک هول از انواع بازیهای آبی در دریم لند هستند. سقوط آزاد، رودخانهی مواج و سرسرههای گوناگون و … سرسرههای رقابتی، سرسره سقوط آزاد، سرسره فضایی و استخر امواج از جمله امکانات قابل دسترس در این مجموعه می باشد. ساحل جمیرا از جمله سواحل معروف دبی است که چه هنگام روز و چه در شب جذابیتهای منحصربهفرد خود را دارد.

در داخل آکواریوم یک کوسه ماده وجود دارد که چهار سال متوالی تولد را تجربه کرده است (این مورد قبلاً در مورد کوسهای ثبت نشده است). همچننی در داخل برج خلیفه مجموعههای متنوعی از فروشگاهها و رستورانها قرار دارد که امکان خرید و تجربهی تنوع غذاهای دریایی و سنتی عربی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند.یکی از تجربیات منحصربهفردی که در برج خلیفه ارائه میشود، امکان پرواز با بالن بادی در ارتفاعات بالا از اطراف برج است که به توریستها فرصتی فوقالعاده برای تجربه آسمان و مناظر زیبای دبی ارائه میدهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که شنا بلد نیستید باز هم نگران نباشید. میتوان در آب های کم عمق ایستاد یا برای شنا و غواصی در امتداد این خلیج و بین دلفین ها حرکت کرد. ویژگی برج در اینجاست که از بالای آن میتوان مناظر فوقالعاده دبی و سواحل خلیج فارس را مشاهده کرد. می شود گفت تمامی دلفین های این مجموعه دست آموزند و کارهایی را انجام می دهند که از آنها بخواهید. خیابان آلسرکال Alserkal St در منطقهی قدیمی و صنعتی دبی به نام القوز قرار دارد که این محله با نام مرکز هنری دبی نیز شناخته میشود. تور کشتی سواری دبی و تماشای زیبایی های این شهر از روی آب های نیلگون خلیج فارس از جمله تفریحات جذاب دیگری است که با سفر به دبی میتوانید آن را تجربه کنید. سرآشپزهایی که در آشپزخانه کار می کنند از جمله بهترین ها هستند که به مزه غذاها توجه کاملی دارند و از مواد غذایی کاملا تازه ای استفاده می کنند. برجی که در سفر به دبی باید حتما از آن دیدن کنید تا یکی از مهمترین آسمان خراشهای دنیا را از نزدیک دیده باشید. دبی بکی از زیباترین شهرهای دنیا به حساب میآید که هر ساله میلیونها گردشگر به آنجا سفر کرده و مات و مبهوت آن همه زیبایی آن میشوند.

یکی دیگر از محبوب ترین پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از بازدید کنندگان و علاقه مندان به تفریحات هیجان انگیز می باشد. اما باید بدانید که این موضوع حقیقت دارد و دبی مال یک پیست اسکی بینظیر را در خود جای داده است. دبی یکی از هیجان انگیزترین و زیباترین شهرهای جهان است که بسیار در بین گردشگران محبوب شده است. برج خلیفه، یکی از نمادهای شهر دبی و یکی از برجهای بلند و مشهور جهان است.برج خلیفه از مهم ترین جاهای دیدنی دبی است و افتتاح آن در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت. این پارک آبی زیبا و هیجان انگیز در کشور امارات و شهر دبی ساخته شده است و دارای طرفداران مختص به خود در طول چندین سال بعد از افتتاح خود می باشد. این مجموعه در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد اما مابقی روزها از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر باز و آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط به بازدید کنندگان می باشد. این پارک آبی واقع شده در امارات، ام القیوین، پارک آبی دریم لند می باشد و در روز های عادی از 10 صبح الی 7 بهد از ظهر و در روزهای تعطیل و آخر هفته ها ار ساعت 10 صبح الی 8 شب باز و آماده ارائه خدمات و میزبانی از بازدیدکنندگان می باشد. البته ساعت های پذیرش در روزهای هفته متفاوت خواهد بود. در از شهر بودن این پارک آبی باعث نمیشود که این پارک در روزهای هفته خلوت باشد و تقریبا همیشه شلوغ است. با اینکه وایلد وادی روباز است اما از تجهیزات پیشرفتهای در آن استفاده شده که باعث میشود دمای محیط در تمام مواقع سال متعادل باشد. از طرفی هم، هوش سرشار این آبزیان باعث شده تا به یادگیری بپردازند.

این مجموعه واقع شده در امارت، دبی، راس الخیمه، جزیره الحمرا بوده و از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده میزبانی از بازدید کنندگان محترم می باشد. برای رفتن به این مجموعه هر بازدید کننده باید ورودیه اولیه ای را پرداخت نماید و قابل ذکر است ساعت فعالیت این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر می باشد. یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که امکان ندارد گردشگری به دبی برود و سری به این مجموعه زیبا و هیجان انگیز نزند و قابل ذکر است افتتاح این پارک آبی در سال 1998 میلادی بوده است. قابل به ذکر است هر فرد بسته به نوع سنی که دارد در ابتدای ورود می بایست هزینه جداگانه ای را پرداخت نماید. یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که درست است دارای فضایی کم می باشد اما در همین محیط می توانید خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. قبل از قانعشدن برای خرید یک قطعه، در اطراف چرخی بزنید. از امکانات در این مجموعه می توان به استخر، وسایل بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ و فروشگاهی برای خرید اشاره نمود.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا را می توان دبی مال دانست. نمایی که از پشت پنجره های اتاق هتل پیدا است برای خیلی از افراد خیره کننده است زیرا می توانید نمایی زیبا از ساحل جیمرا را مشاهده کنید. از محبوب ترین سوئیت های این هتل و مجموعه می باشد که در آنها نیز افراد سرشناس و مشهور اقامت داشته اند و قیمتی بالا را نیز برای اقامت هر شبانه روز را به خود اختصاص داده است. نمای داخلی برخی اتاق ها و تمامی راه رو های هتل، ورق طلا استفاده شده که بیانگر مجلل بودن است. نیز بر چشم نواز بودن آن نیز افزوده است. تصویر کوسهای در آکواریوم دبی مال چندی بعد از بازگشاییاش بر روی عموم. ساعت کاری این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر می باشد. ساعات کاری در این مجموعه تفریحی و هیجان انگیز از 9 صبح الی 8 شب می باشد. در صورت اقامت بیش از مدت ویزا در دبی چه کاری باید انجام شود ؟ آیا تجربه اقامت در هتلهای ۵ ستاره دبی را دارید؟ اگر قصد دارید که این تفریح را در برنامههای سفر خود بگنجانید حتما کرم ضد آفتاب، کلاه آفتابی، عینک دودی، پماد دفع حشرات، دوربین دو چشمی، قمقمه، لباس مناسب، چند بسته شکلات و مواردی از این قبیل را همراه خود داشته باشید.

موشن گیت دبی یک تجربه بینظیر است که عاشقان انیمیشن و علاقهمندان به دنیای تخیلی را مسحور میکند. مرکز خرید ابن بطوطه هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 شب پذیرای بازدیدکنندگان این مرکز است. این شهر، برای بسیاری از افراد مانند یک بهشت است و رفتن به آن، آرزوی هر فردی است. یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی، پارک آبی آکوافان می باشد که از زمان تاسیس خود تا به امروز طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. ، هلی کوپتر سواری بر فراز دبی، صرف شام بر بلندترین برج دنیا، سالنهای اسپا لوکس، گشتهای کشتی کروز و رانندگی با ماشینهای خارقالعده از تفریحاتی هستند که در تور دبی میتوانید تجربه کنید. در این بازی با سوار شدن بر روی قایقهای تندرو یا همان جت اسکی با سرعت سطح آب را بشکافید و پیش روید. این مرکز خرید با مساحت کلی ۱,۱۱۴,۸۳۶ متر مربع و سطح زیربنای ۵۴۸,۱۲۷ متر مربع تقریبا ۲۰۰ زمین فوتبال را پوشش میدهد و عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان را از آن خود کرده است.دبی مال از معروفترین مراکز خرید دبی به حساب میآید که از چهار طبقه زیر همکف، همکف، اول و دوم تشکیل شده است.

آن چه که دبی در دل خود جای داده را شاید در هیچ نقطه دیگری از جهان نتوان دید. با پیشرفت دبی علاوه بر اعراب، افراد زیادی از سراسر دنیا برای سرمابه گذاری به دبی مهاجرت کردند و چنین شد که دبی به مقصدی چند ملیتی یا فرهنگهای مختلف تبدیل شد. از دیگر بخشهای جذاب این تور به خصوص برای بانوان نقش حنا بر روی پوست است. از دیگر تفریحات مهیج این پیست جذاب هستند که هر کدام میتوانند ساعتها شما را به خود مشغول کنند. این مرکز، علاوه بر خرید، تعداد خیلی زیادی رستوران، کافه، غذا و نوشیدنی های مختلف را برای علاقه مندان فراهم آورده است و حدود 51 رستوران و کافه در این مرکز خرید، مشغول به فعالیت می باشند. بسیاری از مسافران و گردشگران بر این باور هستند که این ساختمان به عنوان زیباترین بنایی است که تا به حال دیدهاند. این رستوران از آن رستورانهای متنوعی است که غذای کشورهای مختلف را میتوانید در آن امتحان کنید. دلیل اینکه برای انجام این تفریح باید صبح زود حرکت کنید این است که بتوانید قبل از طلوع خورشید در آسمان معلق باشید تا شاهد لحظه زیبای طلوع آفتاب باشید. برای ورود به این پارک آبی در ابتدا باید ورودی مخصوصی به نسبت سن خود پرداخت کرده و سپس به داخل آن رفته تا بتوانید از بازی های در دسترس آنجا استفاده نمایید. داخل برج خلیفه مکان های مختلف تجاری و گردشگری از جمله هتلها، آپارتمانها، دفاتر تجاری، فضاهای تفریحی و خرید، رستورانها و مراکز هنری وجود دارد.برج خلیفه بهعنوان یک مقصد گردشگری نیز شناخته میشود.

خرید بلیط Dubai و انتخاب یک هتل متناسب با بودجه شما، از جمله مشاورههای ستاره ونک است. در این تور آرام و مفرح بین 75 تا ۹۰ دقیقه بر روی آب خواهید بود و از دریا، معماری چشمنواز جزیره نخل جمیرا، برج العربیه، هتل آتلانتیس و جزیره آب آبی را تماشا خواهید کرد و امکان گرفتن عکس هایی با مناظر بیبدیل و البته سلفیهای جالب را خواهید داشت. علاوه بر جذابیت این مجموعه مناظر و ساختمان های اطراف این نظیر ساحل جمیرا، برج العرب و … این بلندی به شکل معمول از زمین تا قله برج محاسبه میشود و شامل ساختمان اصلی و آنتن برج است.برج خلیفه توسط شرکت معماری SOM طراحی شده است و دارای طراحی مدرن و خاصی است. این ساحل به ساحل مخفی نیز معروف است و به علت وجود شنهای سفید رنگ از زیباترین سواحل دبی به شمار میرود. لوکسترین مراکز خرید، بلندترین ساختمانهای دنیا، بهترین رستورانهای جهان، زیباترین سواحل، شیک ترین ماشینها، هیجان انگیزترین تفریحات و هر چیزی که فکرش را هم نمیکنید میتوان در دبی دید. چهار طرف این شهر لوکس و لاکچری را کویر فرا گرفته است که با دریا و کوها و ساحل ه محاصره شده است. بازدیدکنندگان برای انجام این بازی ابتدا باید جلیقه نجات بپوشند و کلاه ایمنی بر سر بگذارند سپس به وسیله یک قایق بادی به میانه های دریا برده میشوند و با قرار گرفتن روی سطح جت به وسیله چکمه های متصل به پاها به سمت بالا میروید و با معلق شدن بر روی آب میتوانید به خواست خود حرکت کنید.

بهار یکی از بهترین فصلها در دبی است که میتوانید به کنار ساحل بروید و از هوای مطبوع دریا لذت ببرید. لازم به ذکر است که این بازار درواقع بزرگترین بازار طلای سرپوشیده در جهان است که ۲۰۰ فروشگاه طلا از مشهورترین مارکها آنجا هستند و طلا و جواهرات خالص را میتوانید در این بازار پیدا کنید. برجها و ساختمانهای آیکونیکی شگفت انگیزی از جمله برج خلیفه که بلندترین ساختمان جهان است، و همچنین هتلهای فاخری مانند برج العرب نیز از این نمونه مراکز زیبایی است که تبدیل به جاذبه های گردشگری شده است. به همین دلیل اگر دنبال یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان هستید که سرگرمیهای جالبی برای بزرگسالان هم داشته باشد، آیس رینک دبی را به برنامه دبیگردی خود اجاره خودرو در دبی اضافه کنید. در این مجموعه، با یک مرکز خرید لوکس و لاکچری طرف هستید که انواع برندهای گرانقیمت و حتی ساده و ارزانقیمت در آن پیدا میشود. اگر به دنبال لپتاپ خوب و ارزانقیمت هستید و یا فکر خریدن تلفن همراه جدید را در سر میپرورانید، توصیهی ما به شما این است که فعلا دست نگه دارید. به طوری که موقع اذان، صدای اذانهای مساجد مختلف به راحتی شنیده میشود و گاه نیز میتوان از یک مسجد، مسجد دیگر را نیز مشاهده کرد. خوشبختانه علاوه بر تهران از طریق فرودگاههای بینالمللی مشهد، اصفهان و شیراز نیز میتوان به دبی سفر کرد. این پارک آبی که در دبی ساخته شده است مختص کودکان می باشد ولی این بدان معنی نیست که والدین نمی توانند به داخل مجموعه بروند بر عکس می توانند به راحتی با پرداخت هزینه ورودی به پارک آبی وارد شده و مراقب کودکان خود در حین بازی و لذت بردن از تفریحات بپردازند. این پارک ساحلی همان چیزی است که این محله را با دیگر محله های دبی متفاوت میکند. یکی دیگر از فعالیت های ماجراجویی منحصربه فرد که باید در اسکی دبی امتحان کنید، زوربینگ است.

شهری که به خاطر وجود جاهای دیدنی فراوان و متنوع از مراکز مسکونی و تجاری لوکس و سواحل زیبا و تفریحات مختلف و موزه ها و مراکز فرهنگی و هنری و صنعتی در دنیا پیشرو و مشهور است. بخشی از منطقهی صنعتی قدیمی القوز (Al Quoz) در خیابان السرکال، بهمنظور تبدیل شدن به قطب اصلی هنری دبی و خانهای برای برخی از مهمترین گالریهای هنر معاصر شهر، جانی دوباره گرفته است.گالریهای مطرح نظیر گالری هنر سبز (Green Art)، خط سوم (Third Line) و گالری ایام (Ayyam)، خانهی خود را در اینجا بنا کردهاند، درحالیکه گالریهای نوظهور و کوچکتر نیز در حال کوچ به این منطقه هستند. دو خط اتوبوس برای رسیدن به دبی مال وجود دارد. در این قسمت فرد با کمک گرفتن از دو دلفین با سرعتی بالا شنا میکند و حسابی لذت میبرد. این اطلاعات به روز به ما کمک میکند تا بدانیم طلایی که می خواهیم بخریم چقدر نوسان قیمت داشته است و ما چقدر می توانیم چانه بزنیم. البته کسانی که هیچگونه آموزش قبلی ندارند میتوانند به کمک مربی این بازی فوقالعاده را انجام دهند. در هنگام انجام این تفریح ده تا پانزده دقیقه توسط مربیان آموزش میبینید و به خاطر داشته باشید که از خم شدن به سمت جلو اجتناب کنید.

ساحل لامر دبی با نخلستان ها، پل های چوبی و نقاشی های زیادی با فضایی رنگارنگ تزیین شده است، که عاشقان به هنر را کاملا مجذوب و متحیر میکند. هتلها، محلهای اقامتی، اماکن تفریحی، رستورانهای لوکس و مجهز ازجمله امکاناتی است که در این جزیره برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تدارک دیده شده. تمامی هتلهای دبی از 3 ستاره گرفته تا 5 ستاره بر طبق استانداردهای بالای هتلی ساخته شده و امکاناتی عالی را در اختیار میهمانان خود قرار میدهند. این پارک آبی همچنین دارای سه استخر بزرگ برای بزرگسالان و استخری کوچکتر برای کودکان می باشد که می توانید از آنها استفاده کرده و همچنین در کنار استخر و بر روی صندلی های مخصوص آفتاب بگیرید و لذت ببرید. جت اسکی نیز از جمله بازیهای لوکسی است که میتوانید آن را به صورت تک نفره و یا دونفره انجام دهید. از جمله امکانات قابل دسترس بازدید کنندگانی است که به پارک آبی آتلانتیس دبی سر میزندد. اگر اهل بازیهای استرسزا و بسیار مهیج هستید حتما بازی اسکای دایوینگ یا همان چتربازی را در اسکای دایو دبی که یکی از بزرگترین مدارس آموزش چتربازی در جهان است امتحان کنید. دبی، یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته در دنیاست که در حال حاضر به یکی از مقاصد گردشگری مهم جهان تبدیل شده است. همانگونه که در جریان هستید، دبی از لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی بسیار متفاوتی دارد و به طور کلی از جمله مناطق گرمسیر در جهان به شمار میرود. حتما جالب خواهد بود که بدانید این جاذبه گردشگری دبی سالانه 4.5 میلیون بازدیدکننده دارد و مورد توجه گردشگرانی از سراسر جهان است. 1. حیاط چین که شامل کشتی های چینی و مجموعه هنر های چینی می شود. در حیاط موزه دبی، خانه barasti قرار دارد که در اصل یک بادگیر می باشد که بر دیوار های آن سلاح و شمشیرهای حکاکی شده قدیمی و بزرگی نصب شده.

IMNA - Iran home of largest roofed bazaar in world باغ های باشکوه، حیاط آفتاب گیر، رستوران ها و کافه های مدرن، پارکینگ بزرگ و فضای دل انگیز از جمله مهم ترین ویژگی های مرکز خرید برجمان در شهر دبی هستند. تله کابین از جمله تفریحهایی است که علاقهمندان خاص خود را دارد. اگر به دنبال تور ارزان دبی هستید، بهترین زمان فصل تابستان است که به دلیل گرمای هوا، میزان گردشگران آن کمتر میشود. اگر عاشق روزهای آفتابی هستید و میخواهید ویتامین D بیشتری از آفتاب بگیرید، توصیه میکنید تور Dubai را در فصل بهار انتخاب کنید. جالب است بدانید که در روزهای چهارشنبه فصل زمستان فقط بانوان میتوانند از این تله کابین استفاده کنند. اگر فکر میکنید که شرایط غواصی با کوسه را بهصورت تنهایی ندارید، میتوانید از غواصی با قفس استفاده کنید. به طوری که هنگام بازدید از آن احساس میکنید که به یک شهر مدیترانهای سفر کردهاید. در سایر محلههای دبی هم مراکز خرید خاص خودشان را پیدا میکنید. از انواع آبزیان اقیانوس ها مثل حیوانات آبی و دوزیست، سمور آبی و اختاپوس های بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ها ، شیر ماهی ، اسب آبی و سایر حیوانات در این آکواریوم گرد هم جمع شده است . سرسرههای توئیستینگ دراگونز، سرسرههای کامیکازه، دریم استریم، سرسرههای ۴۰ متری توئیستر، سرسرههای بلک هول از انواع بازیهای آبی در دریم لند هستند. سقوط آزاد، رودخانهی مواج و سرسرههای گوناگون و … سرسرههای رقابتی، سرسره سقوط آزاد، سرسره فضایی و استخر امواج از جمله امکانات قابل دسترس در این مجموعه می باشد. ساحل جمیرا از جمله سواحل معروف دبی است که چه هنگام روز و چه در شب جذابیتهای منحصربهفرد خود را دارد.

در داخل آکواریوم یک کوسه ماده وجود دارد که چهار سال متوالی تولد را تجربه کرده است (این مورد قبلاً در مورد کوسهای ثبت نشده است). همچننی در داخل برج خلیفه مجموعههای متنوعی از فروشگاهها و رستورانها قرار دارد که امکان خرید و تجربهی تنوع غذاهای دریایی و سنتی عربی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند.یکی از تجربیات منحصربهفردی که در برج خلیفه ارائه میشود، امکان پرواز با بالن بادی در ارتفاعات بالا از اطراف برج است که به توریستها فرصتی فوقالعاده برای تجربه آسمان و مناظر زیبای دبی ارائه میدهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که شنا بلد نیستید باز هم نگران نباشید. میتوان در آب های کم عمق ایستاد یا برای شنا و غواصی در امتداد این خلیج و بین دلفین ها حرکت کرد. ویژگی برج در اینجاست که از بالای آن میتوان مناظر فوقالعاده دبی و سواحل خلیج فارس را مشاهده کرد. می شود گفت تمامی دلفین های این مجموعه دست آموزند و کارهایی را انجام می دهند که از آنها بخواهید. خیابان آلسرکال Alserkal St در منطقهی قدیمی و صنعتی دبی به نام القوز قرار دارد که این محله با نام مرکز هنری دبی نیز شناخته میشود. تور کشتی سواری دبی و تماشای زیبایی های این شهر از روی آب های نیلگون خلیج فارس از جمله تفریحات جذاب دیگری است که با سفر به دبی میتوانید آن را تجربه کنید. سرآشپزهایی که در آشپزخانه کار می کنند از جمله بهترین ها هستند که به مزه غذاها توجه کاملی دارند و از مواد غذایی کاملا تازه ای استفاده می کنند. برجی که در سفر به دبی باید حتما از آن دیدن کنید تا یکی از مهمترین آسمان خراشهای دنیا را از نزدیک دیده باشید. دبی بکی از زیباترین شهرهای دنیا به حساب میآید که هر ساله میلیونها گردشگر به آنجا سفر کرده و مات و مبهوت آن همه زیبایی آن میشوند.

یکی دیگر از محبوب ترین پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از بازدید کنندگان و علاقه مندان به تفریحات هیجان انگیز می باشد. اما باید بدانید که این موضوع حقیقت دارد و دبی مال یک پیست اسکی بینظیر را در خود جای داده است. دبی یکی از هیجان انگیزترین و زیباترین شهرهای جهان است که بسیار در بین گردشگران محبوب شده است. برج خلیفه، یکی از نمادهای شهر دبی و یکی از برجهای بلند و مشهور جهان است.برج خلیفه از مهم ترین جاهای دیدنی دبی است و افتتاح آن در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت. این پارک آبی زیبا و هیجان انگیز در کشور امارات و شهر دبی ساخته شده است و دارای طرفداران مختص به خود در طول چندین سال بعد از افتتاح خود می باشد. این مجموعه در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد اما مابقی روزها از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر باز و آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط به بازدید کنندگان می باشد. این پارک آبی واقع شده در امارات، ام القیوین، پارک آبی دریم لند می باشد و در روز های عادی از 10 صبح الی 7 بهد از ظهر و در روزهای تعطیل و آخر هفته ها ار ساعت 10 صبح الی 8 شب باز و آماده ارائه خدمات و میزبانی از بازدیدکنندگان می باشد. البته ساعت های پذیرش در روزهای هفته متفاوت خواهد بود. در از شهر بودن این پارک آبی باعث نمیشود که این پارک در روزهای هفته خلوت باشد و تقریبا همیشه شلوغ است. با اینکه وایلد وادی روباز است اما از تجهیزات پیشرفتهای در آن استفاده شده که باعث میشود دمای محیط در تمام مواقع سال متعادل باشد. از طرفی هم، هوش سرشار این آبزیان باعث شده تا به یادگیری بپردازند.

این مجموعه واقع شده در امارت، دبی، راس الخیمه، جزیره الحمرا بوده و از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده میزبانی از بازدید کنندگان محترم می باشد. برای رفتن به این مجموعه هر بازدید کننده باید ورودیه اولیه ای را پرداخت نماید و قابل ذکر است ساعت فعالیت این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر می باشد. یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که امکان ندارد گردشگری به دبی برود و سری به این مجموعه زیبا و هیجان انگیز نزند و قابل ذکر است افتتاح این پارک آبی در سال 1998 میلادی بوده است. قابل به ذکر است هر فرد بسته به نوع سنی که دارد در ابتدای ورود می بایست هزینه جداگانه ای را پرداخت نماید. یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که درست است دارای فضایی کم می باشد اما در همین محیط می توانید خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. قبل از قانعشدن برای خرید یک قطعه، در اطراف چرخی بزنید. از امکانات در این مجموعه می توان به استخر، وسایل بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ و فروشگاهی برای خرید اشاره نمود.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا را می توان دبی مال دانست. نمایی که از پشت پنجره های اتاق هتل پیدا است برای خیلی از افراد خیره کننده است زیرا می توانید نمایی زیبا از ساحل جیمرا را مشاهده کنید. از محبوب ترین سوئیت های این هتل و مجموعه می باشد که در آنها نیز افراد سرشناس و مشهور اقامت داشته اند و قیمتی بالا را نیز برای اقامت هر شبانه روز را به خود اختصاص داده است. نمای داخلی برخی اتاق ها و تمامی راه رو های هتل، ورق طلا استفاده شده که بیانگر مجلل بودن است. نیز بر چشم نواز بودن آن نیز افزوده است. تصویر کوسهای در آکواریوم دبی مال چندی بعد از بازگشاییاش بر روی عموم. ساعت کاری این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر می باشد. ساعات کاری در این مجموعه تفریحی و هیجان انگیز از 9 صبح الی 8 شب می باشد. در صورت اقامت بیش از مدت ویزا در دبی چه کاری باید انجام شود ؟ آیا تجربه اقامت در هتلهای ۵ ستاره دبی را دارید؟ اگر قصد دارید که این تفریح را در برنامههای سفر خود بگنجانید حتما کرم ضد آفتاب، کلاه آفتابی، عینک دودی، پماد دفع حشرات، دوربین دو چشمی، قمقمه، لباس مناسب، چند بسته شکلات و مواردی از این قبیل را همراه خود داشته باشید.

موشن گیت دبی یک تجربه بینظیر است که عاشقان انیمیشن و علاقهمندان به دنیای تخیلی را مسحور میکند. مرکز خرید ابن بطوطه هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 شب پذیرای بازدیدکنندگان این مرکز است. این شهر، برای بسیاری از افراد مانند یک بهشت است و رفتن به آن، آرزوی هر فردی است. یکی دیگر از پارک های آبی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی، پارک آبی آکوافان می باشد که از زمان تاسیس خود تا به امروز طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. ، هلی کوپتر سواری بر فراز دبی، صرف شام بر بلندترین برج دنیا، سالنهای اسپا لوکس، گشتهای کشتی کروز و رانندگی با ماشینهای خارقالعده از تفریحاتی هستند که در تور دبی میتوانید تجربه کنید. در این بازی با سوار شدن بر روی قایقهای تندرو یا همان جت اسکی با سرعت سطح آب را بشکافید و پیش روید. این مرکز خرید با مساحت کلی ۱,۱۱۴,۸۳۶ متر مربع و سطح زیربنای ۵۴۸,۱۲۷ متر مربع تقریبا ۲۰۰ زمین فوتبال را پوشش میدهد و عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان را از آن خود کرده است.دبی مال از معروفترین مراکز خرید دبی به حساب میآید که از چهار طبقه زیر همکف، همکف، اول و دوم تشکیل شده است.

آن چه که دبی در دل خود جای داده را شاید در هیچ نقطه دیگری از جهان نتوان دید. با پیشرفت دبی علاوه بر اعراب، افراد زیادی از سراسر دنیا برای سرمابه گذاری به دبی مهاجرت کردند و چنین شد که دبی به مقصدی چند ملیتی یا فرهنگهای مختلف تبدیل شد. از دیگر بخشهای جذاب این تور به خصوص برای بانوان نقش حنا بر روی پوست است. از دیگر تفریحات مهیج این پیست جذاب هستند که هر کدام میتوانند ساعتها شما را به خود مشغول کنند. این مرکز، علاوه بر خرید، تعداد خیلی زیادی رستوران، کافه، غذا و نوشیدنی های مختلف را برای علاقه مندان فراهم آورده است و حدود 51 رستوران و کافه در این مرکز خرید، مشغول به فعالیت می باشند. بسیاری از مسافران و گردشگران بر این باور هستند که این ساختمان به عنوان زیباترین بنایی است که تا به حال دیدهاند. این رستوران از آن رستورانهای متنوعی است که غذای کشورهای مختلف را میتوانید در آن امتحان کنید. دلیل اینکه برای انجام این تفریح باید صبح زود حرکت کنید این است که بتوانید قبل از طلوع خورشید در آسمان معلق باشید تا شاهد لحظه زیبای طلوع آفتاب باشید. برای ورود به این پارک آبی در ابتدا باید ورودی مخصوصی به نسبت سن خود پرداخت کرده و سپس به داخل آن رفته تا بتوانید از بازی های در دسترس آنجا استفاده نمایید. داخل برج خلیفه مکان های مختلف تجاری و گردشگری از جمله هتلها، آپارتمانها، دفاتر تجاری، فضاهای تفریحی و خرید، رستورانها و مراکز هنری وجود دارد.برج خلیفه بهعنوان یک مقصد گردشگری نیز شناخته میشود.

خرید بلیط Dubai و انتخاب یک هتل متناسب با بودجه شما، از جمله مشاورههای ستاره ونک است. در این تور آرام و مفرح بین 75 تا ۹۰ دقیقه بر روی آب خواهید بود و از دریا، معماری چشمنواز جزیره نخل جمیرا، برج العربیه، هتل آتلانتیس و جزیره آب آبی را تماشا خواهید کرد و امکان گرفتن عکس هایی با مناظر بیبدیل و البته سلفیهای جالب را خواهید داشت. علاوه بر جذابیت این مجموعه مناظر و ساختمان های اطراف این نظیر ساحل جمیرا، برج العرب و … این بلندی به شکل معمول از زمین تا قله برج محاسبه میشود و شامل ساختمان اصلی و آنتن برج است.برج خلیفه توسط شرکت معماری SOM طراحی شده است و دارای طراحی مدرن و خاصی است. این ساحل به ساحل مخفی نیز معروف است و به علت وجود شنهای سفید رنگ از زیباترین سواحل دبی به شمار میرود. لوکسترین مراکز خرید، بلندترین ساختمانهای دنیا، بهترین رستورانهای جهان، زیباترین سواحل، شیک ترین ماشینها، هیجان انگیزترین تفریحات و هر چیزی که فکرش را هم نمیکنید میتوان در دبی دید. چهار طرف این شهر لوکس و لاکچری را کویر فرا گرفته است که با دریا و کوها و ساحل ه محاصره شده است. بازدیدکنندگان برای انجام این بازی ابتدا باید جلیقه نجات بپوشند و کلاه ایمنی بر سر بگذارند سپس به وسیله یک قایق بادی به میانه های دریا برده میشوند و با قرار گرفتن روی سطح جت به وسیله چکمه های متصل به پاها به سمت بالا میروید و با معلق شدن بر روی آب میتوانید به خواست خود حرکت کنید.

بهار یکی از بهترین فصلها در دبی است که میتوانید به کنار ساحل بروید و از هوای مطبوع دریا لذت ببرید. لازم به ذکر است که این بازار درواقع بزرگترین بازار طلای سرپوشیده در جهان است که ۲۰۰ فروشگاه طلا از مشهورترین مارکها آنجا هستند و طلا و جواهرات خالص را میتوانید در این بازار پیدا کنید. برجها و ساختمانهای آیکونیکی شگفت انگیزی از جمله برج خلیفه که بلندترین ساختمان جهان است، و همچنین هتلهای فاخری مانند برج العرب نیز از این نمونه مراکز زیبایی است که تبدیل به جاذبه های گردشگری شده است. به همین دلیل اگر دنبال یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان هستید که سرگرمیهای جالبی برای بزرگسالان هم داشته باشد، آیس رینک دبی را به برنامه دبیگردی خود اجاره خودرو در دبی اضافه کنید. در این مجموعه، با یک مرکز خرید لوکس و لاکچری طرف هستید که انواع برندهای گرانقیمت و حتی ساده و ارزانقیمت در آن پیدا میشود. اگر به دنبال لپتاپ خوب و ارزانقیمت هستید و یا فکر خریدن تلفن همراه جدید را در سر میپرورانید، توصیهی ما به شما این است که فعلا دست نگه دارید. به طوری که موقع اذان، صدای اذانهای مساجد مختلف به راحتی شنیده میشود و گاه نیز میتوان از یک مسجد، مسجد دیگر را نیز مشاهده کرد. خوشبختانه علاوه بر تهران از طریق فرودگاههای بینالمللی مشهد، اصفهان و شیراز نیز میتوان به دبی سفر کرد. این پارک آبی که در دبی ساخته شده است مختص کودکان می باشد ولی این بدان معنی نیست که والدین نمی توانند به داخل مجموعه بروند بر عکس می توانند به راحتی با پرداخت هزینه ورودی به پارک آبی وارد شده و مراقب کودکان خود در حین بازی و لذت بردن از تفریحات بپردازند. این پارک ساحلی همان چیزی است که این محله را با دیگر محله های دبی متفاوت میکند. یکی دیگر از فعالیت های ماجراجویی منحصربه فرد که باید در اسکی دبی امتحان کنید، زوربینگ است.

شهری که به خاطر وجود جاهای دیدنی فراوان و متنوع از مراکز مسکونی و تجاری لوکس و سواحل زیبا و تفریحات مختلف و موزه ها و مراکز فرهنگی و هنری و صنعتی در دنیا پیشرو و مشهور است. بخشی از منطقهی صنعتی قدیمی القوز (Al Quoz) در خیابان السرکال، بهمنظور تبدیل شدن به قطب اصلی هنری دبی و خانهای برای برخی از مهمترین گالریهای هنر معاصر شهر، جانی دوباره گرفته است.گالریهای مطرح نظیر گالری هنر سبز (Green Art)، خط سوم (Third Line) و گالری ایام (Ayyam)، خانهی خود را در اینجا بنا کردهاند، درحالیکه گالریهای نوظهور و کوچکتر نیز در حال کوچ به این منطقه هستند. دو خط اتوبوس برای رسیدن به دبی مال وجود دارد. در این قسمت فرد با کمک گرفتن از دو دلفین با سرعتی بالا شنا میکند و حسابی لذت میبرد. این اطلاعات به روز به ما کمک میکند تا بدانیم طلایی که می خواهیم بخریم چقدر نوسان قیمت داشته است و ما چقدر می توانیم چانه بزنیم. البته کسانی که هیچگونه آموزش قبلی ندارند میتوانند به کمک مربی این بازی فوقالعاده را انجام دهند. در هنگام انجام این تفریح ده تا پانزده دقیقه توسط مربیان آموزش میبینید و به خاطر داشته باشید که از خم شدن به سمت جلو اجتناب کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 368
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 828
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5232
  • بازدید ماه : 29931
  • بازدید سال : 148927
  • بازدید کلی : 456023
  • کدهای اختصاصی